Määräaikainen pilotointi

Persona palvelusi Pilotti

Persona palvelusi Pilotti on suunniteltu toiminnon, prosessin, uuden palvelun tai kampanjan määräaikaiseen pilotointiin. Pilotti on helppo tapa uudistaa nykyisiä toimintamalleja.

Viisi askelta onnistuneeseen asiakaspalvelukokemukseen

Minkälaiseen tarpeeseen Pilotti on suunniteltu?

Asiakascase

Asiakasyritys oli käynnistämässä mittavaa markkinointikampanjaa uudelle tuotteelleen. Tämä tulisi generoimaan tilauksia koskevia yhteydenottoja loppuasiakkailta. Personan PIlotti palveluratkaisu todettiin juuri oikeanlaiseksi palvelumalliksi huolehtimaan näistä asiakasyhteydenotoista. Tavoitteena oli myynnillisesti tukea asiakasta, joten pilotin asiakaspalvelijoilta tarvittiin myös vahvaa myynnillistä ohjautumista. Vaiheistetun palvelumallin mukaan oikea määrä resursseja saatiin kustannustehokkaasti kiinnitettyä määräaikaiseen pilotointiin. Asiakaskohtaamiset olivat sekä palvelullisesti, että myynnillisesti onnistuneita ja uuden tuotteen myyntitavoitteet ylittyivät. Piloitoinnissa asiakasyritys sai tarvittavaa lisätietoa tarkemmasta asiakaskontaktien sisällön seurannasta tilastoinnista omaan palvelukehitykseen.

Miksi Pilotti?

Helppo tapa kokeilla yhteistyötä
Rajattomat räätälöintimahdollisuudet
Tavoitteiden seuranta
Vaihtoehtoiset hinnoittelumallit

Tuntuisiko joku toinen vaihtoehto sopivammalta nykyiseen tarpeeseesi?

Yksittäinen henkilöstötarve

Välittömään tai ennakoituun yksittäisten tehtävien henkilöstötarpeeseen. Vaivaton tapa käynnistää yhteistyö.

Asiakkaamme hyötyvät palvelun nopeasta vasteesta, riskittömyydestä muuttuvissa tilanteissa, joustavasta kestosta ja selkeistä hinnoittelumalleista.

Persona palvelusi

Extra

Osa- tai kokonaisulkoistus

Toiminnon osa- tai kokonaisulkoistus asiakkaan toimitiloissa.

Asiakkaamme hyötyvät parhaista käytännöistä asiakaskokemuksen kehittämiseen, palvelun joustavasta rajattavuudesta, henkilöstöresurssien tehostumisesta ja vaihtoehtoisista hinnoittelumalleista.

Persona palvelusi

Plussa

Täysulkoistus 24/7 palvelukeskukselle

Palvelutuotannon tai toiminnon ulkoistaminen 24/7 palvelukeskukselle.

Asiakkaamme hyötyvät korkeasta palveluosaamisesta, laadukkaista asiakaskohtaamisista, palvelun kustannustehokuudesta ja palvelutoiminnan kokonaisvastuun siirtymisestä Personalle.

Persona palvelusi

Laaja

Persona pelissä

Ota persona seurantaan somessa, ja löydä uusi suunta urallesi tai yrityksesi asiakaskokemukselle!