Henkilöstöratkaisut

Tavoitteemme on tehdä työelämästä innostavampaa

Palvelulupauksemme on olla henkilöstö- ja ulkoistuspalveluiden vaikuttavin kumppani. Asiakkaiden tarpeisiin tulee vastata motivoituneen henkilöstön voimin. Varmistamme onnistuneet työpäivät henkilöstömme vahvuuksia kartoittavalla henkilöarvioinnilla ja PersonaPro palveluvalmennuksella.

Lisäarvoa tuotteistetuilla palveluratkaisuilla

Olemme paketoineet palveluidemme hyödyt ja palvelusisällöt selkeiksi tuotteistetuiksi palveluratkaisuiksi helpottamaan päätöksentekoa. Palveluratkaisumme soveltuvat kaikille toimialoille. Lue lisää palveluratkaisuista ja askeleista onnistuneen yhteistyön aloittamiseen!

Yksittäinen henkilöstötarve

Välittömään tai ennakoituun yksittäisten tehtävien henkilöstötarpeeseen. Vaivaton tapa käynnistää yhteistyö.

Asiakkaamme hyötyvät palvelun nopeasta vasteesta, riskittömyydestä muuttuvissa tilanteissa, joustavasta kestosta ja selkeistä hinnoittelumalleista.

Persona palvelusi

Extra

Osa- tai kokonaisulkoistus

Toiminnon osa- tai kokonaisulkoistus asiakkaan toimitiloissa.

Asiakkaamme hyötyvät parhaista käytännöistä asiakaskokemuksen kehittämiseen, palvelun joustavasta rajattavuudesta, henkilöstöresurssien tehostumisesta ja vaihtoehtoisista hinnoittelumalleista.

Persona palvelusi

Plussa

Täysulkoistus 24/7 palvelukeskukselle

Palvelutuotannon tai toiminnon ulkoistaminen 24/7 palvelukeskukselle.

Asiakkaamme hyötyvät korkeasta palveluosaamisesta, laadukkaista asiakaskohtaamisista, palvelun kustannustehokuudesta ja palvelutoiminnan kokonaisvastuun siirtymisestä Personalle.

Persona palvelusi

Laaja

Määräaikainen tarve

Toiminnon, prosessin, uuden palvelun tai kampanjan määräaikainen pilotointi.

Asiakkaamme hyötyvät palvelun rajattomista räätälöintimahdollisuuksista myös vaativissa palvelukokonaisuuksissa, asetettujen tavoitteiden tarkemmasta seurannasta ja analysoinnista sekä vaihtoehtoisista hinnoittelumalleista.

Persona palvelusi

Pilotti

Tunnetko jo meidät?

Juuremme ovat suomalaisen asiakaspalveluosaamisen ytimessä. Olemme johtaneet ulkoistettuja asiakaspalvelutoimintoja useille eri toimialoille ja yrityksille. Lisäksi olemme saaneet ulkoistuspalveluiden asiakkaana käytännön kokemusta ulkoistettujen palveluiden palvelutuotannon koko elinkaaresta sekä mahdollisuuksista kehittää tuotettavaa palvelua asiakkaille. Tunnistimme muutaman merkittävän konkreettisen asian, joiden avulla työelämästä luodaan innostavampaa ja yritykset menestyvät liiketoiminnassaan. 

Arvot

Asiakkaan parhaaksi – asiakkaan tarpeet ohjaavat arkeamme

Välittäen– vaalimme arvostavaa kohtaamista, joka näkyy työyhteisössämme kiinnostuksena, kannustamisena ja kiitoksena

Uudistuen – haluamme oppia uutta ja toimia rohkeasti muuttuvassa työelämässä

Loistava asiakaspalvelu näkyy asiakasuskollisuutena,
lisämyyntinä ja vetovoimatekijänä.

Persona pelissä

Ota persona seurantaan somessa, ja löydä uusi suunta urallesi tai yrityksesi asiakaskokemukselle!