Persona palvelusi Plussa
Persona palvelusi Plussa on suunniteltu asiakkaan toimitiloissa tehtävään osa- tai kokonaisulkoistukseen. Plussa on henkilöstöresurssien tehokkuutta tukeva palvelumalli.
Viisi askelta onnistuneeseen yhteistyöhön
Minkälaiseen tarpeeseen Plussa on suunniteltu?
Asiakascase
Asiakasyrityksellä oli tarve käynnistää uusi sähköisen asioinnin tukipalvelu asiakkaille. Oman henkilöstön resurssit tuli kohdistaa olemassa olevien palveluiden tuottamiseen loppuasiakkaille, joten Personan Plussa osaulkoistus asiakasyrityksen toimitiloissa oli juuri oikea ratkaisu uuden sähköisen asioinnin tukipalvelun tuottamiseen. Yhteistyö käynnistyi vaivattomasti vaiheistetun palveluprosessin mukaan ja yhteistyölle asetetut tavoitteet asiakastyytyväisyyden kasvun ja tukipalveluyhteydenottojen vähentymisen osalta toteutuivat suunnitellusti.
Miksi Plussa?
Tuntuisiko joku toinen vaihtoehto sopivammalta nykyiseen tarpeeseesi?
Yksittäinen henkilöstötarve
Välittömään tai ennakoituun yksittäisten tehtävien henkilöstötarpeeseen. Vaivaton tapa käynnistää yhteistyö.
Asiakkaamme hyötyvät palvelun nopeasta vasteesta, riskittömyydestä muuttuvissa tilanteissa, joustavasta kestosta ja selkeistä hinnoittelumalleista.
Persona palvelusi
Täysulkoistus 24/7 palvelukeskukselle
Palvelutuotannon tai toiminnon ulkoistaminen 24/7 palvelukeskukselle.
Asiakkaamme hyötyvät korkeasta palveluosaamisesta, laadukkaista asiakaskohtaamisista, palvelun kustannustehokuudesta ja palvelutoiminnan kokonaisvastuun siirtymisestä Personalle.
Persona palvelusi
Määräaikainen tarve
Toiminnon, prosessin, uuden palvelun tai kampanjan määräaikainen pilotointi.
Asiakkaamme hyötyvät palvelun rajattomista räätälöintimahdollisuuksista myös vaativissa palvelukokonaisuuksissa, asetettujen tavoitteiden tarkemmasta seurannasta ja analysoinnista sekä vaihtoehtoisista hinnoittelumalleista.
Persona palvelusi